Kargo firması iade gönderimi almaya gelmiyor.

Kargo firması kurye operasyonunu günlük olarak düzenlemekte olup, ürün gönderim işlemleriniz için kargo firmasına günlük olarak kurye talebi iletmeniz gerekmektedir. Örneğin dün itibari ile kurye talebi ilettiniz ve kargo firması ürünü almaya gelemediyse, bugün tekrar talep iletmeniz gerekmektedir.

Yurtiçi Kargo ’ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz. Gönderim aşamasında kargo görevlisine gönderi kodunuzla birlikte alıcının Atasun Optik olduğunu belirtmeniz yeterlidir.

Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilir,

www.yurticikargo.com web sitesinde “Gönderi Yap” menüsü altındaki “Tıkla Gönder” servisini kullanarak online kurye talep edebilir.

www.yurticikargo.com web sitesi üzerinden bireysel internet şubesine kayıt olarak online gönderi yapabilir.

www.yurticikargo.com/bilgi-servisleri linkinden size en yakın Yurtiçi Kargo şubesinin adresini öğrenerek doğrudan şubeye teslim edebilirsiniz.